Кошик
1265 відгуків
Увага! Ми працюємо за частковою або повною передплатою!!!

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Доставка Укрпоштою (по повній оплаті на карту + упаковка)Після 100% передоплати,за можете оплатити доставку при отриманні, якщо ми оплачуємо при відправленні - мінімальна вартість доставки Укрпоштою - 45 грн ( у зв'язку з подорожчанням на Укрпошті). Магазин не несе відповідальність за збереження товару при транспортуванні службою доставки!!!!! Відповідальність за бій посуду при відправці цієї транспортною компанією лягати на покупця.
  • Нова ПоштаПретензії по бою, браку приймаємо у разі складання акту огляду на відділенні Нової пошти разом з працівником або при прийманні у кур'єра безпосередньо на момент отримання посилки. Відправлення післяплатою після оплати 10% від суми замовлення (але не менше 100 грн). Якщо Ви замовляєте крихке – ознайомтеся з умовами транспортування та допакування на сайті компанії перевізника – https://novaposhta.ua або скористайтесь послугами пакування нашого складу. Телефон гарячої лінії Нової пошти - 0800500609.
  • УкрпоштаУкрпоштою відправляємо тільки по повній передплаті (Обов'язкове додаткове пакування крихкого товару у нас на складі, вартість в залежності від замовлення). При замовленні з промоплатою сплачується окремо. Відповідальність за транспортування не несемо.
  • Магазини RozetkaДля транспортування крихкого товару потрібна обов'язкове додаткове пакування в залежності від замовлення. Сплачується окремо.

Способи оплати

  • Пром-оплатаДля транспортування може знадобитися пакування, залежно від обраного Вами товару. Розраховується окремо, Новою поштою або нашим менеджером, якщо упаковка буде нашого складу або замовлення на укрпошту.
  • Доставка в магазини RozetkaДля транспортування крихкого товару потрібна обов'язкове додаткове пакування в залежності від замовлення. Сплачується окремо.
  • Оплата на картку Монобанку.
  • Післяплата (тільки з частковою передоплатою)Тільки компанією " Нова пошта з частковою передплатою на карту 10% (але не менше 250 грн).
  • Оплата на карту Monobank 4035 2000 4119 6467 ФОП Сичов Олександр Васильович
  • ПісляплатаЗ частковою передоплатою на картку 10% (але не менше ніж 200 грн).

Гарантія:

Ремонт продукції проводиться тільки в період гарантійного обслуговування, за наявності документа, що засвідчує факт покупки товару в нашому магазині (товарно-транспортна накладна)
Термін ремонту складає 14 днів. За потреби більш тривалого ремонту до 90 днів, інформація про це повідомляється.
Проблеми, що не підпадають під гарантійне обслуговування:
1. Викликані фізичним втручанням у товар (електроніка).
2. Внаслідок фізичного ушкодження.
4. Внаслідок неправильного використання товару.
5. Внаслідок потрапляння у товар сторонніх предметів, рідин, комах.
6. Блоки живлення, акумулятори та інші дрібні аксесуари.
Доставка товару на гарантію здійснюється з допомогою покупця.

ВАЖЛИВО! Товар відправлений Укрпоштою поверненню та обміну не підлягає, т.к. дана трансп. компанія дуже якісно переміщає вантажі, а разі бою не виплачує компенсацію. Т.о. вибираючи цю транспортну компанію Ви берете на себе відповідальність за цілісність і збереження вантажу

У зв'язку з нестабільним курсом долара закупівлі щоразу приходять з новими цінами - всі ціни краще уточнити у менеджера.

Післяплата можливий тільки після часткової предолплаты ― 10% від суми замовлення (але не менше 100 грн).

Звертаємо вашу увагу, що при 100% передоплаті, ви при отриманні товару на "Новій пошті" оплачуєте послугу тільки доставка (зазвичай вона варіюється в залежності від дальності відправлення) Вам немає необхідності оплачувати за повернення грошей в даному випадку (а це 2% від суми + 30 грн за оформлення відправлення грошей назад). Оплачуючи товар по передоплаті, Ви економите свої гроші на доставці товару.

Ще важливий момент, для тих, хто замовляє післяплатою, товар зберігається на пошті 5 робочих днів, після 5-го дня товар повертаємо назад і аванс йде на перевезення товару туди і назад.

Якщо ви хочете доставку Укрпоштою, або Ваше замовлення будь-яким іншим перевізником до 250 грн, то ці замовлення отправляються після 100% передоплати.

Якщо Ви замовили товар на бронь і не сплатили протягом 3 діб, то в разі його подорожчання, він автоматично перераховується за новою ціною(це не поширюється на випадки, коли затримка відбувається з нашої вини).

Наша кур'єрська доставка здійснюється тільки по місту Харків, в інших містах можна замовити кур'єрську доставку транспортними компаніями.

УВАГА!!!! Хочемо заздалегідь попередити, багато товари вимагають або упаковку або доупаковку, особливо це стосується келихів, тарілок і крихкого, більш детальну інформацію можна дізнатися у менеджера. Наша компанія надає упаковку та доупаковку, але це платні послуги та їх вартість можна дізнатися у менеджера.

Всі посилки надіслані будь-якої транспортної компанією не залежно від форми оплати повинні бути оглянуті на відділення даної транспортної компанії та складено акт огляду щоб ми змогли компенсувати або замінити шлюб.

На многие позиции действует оптовая цена - она указана в описание товара и ее можно узнать, нажав на «Показать оптовые цены».

Если товар стоит в статусе «Нет в наличие» - это не означает что его вообще нет, он может отсутствовать временно, узнавайте точное наличие при звонке либо по средствам смс и писем.

В графе «Страна производитель» указана страна где был основан бренд и находится офис представительства, а вот производиться товар может в других странах, у одного бренда их может быть до 4-5.

Получая товар на отделение компании перевозчика - обязательно осматривать его с представителем этой компании, в этом случае мы гарантируем замену не качественного товара за свой счет. Если это бытовая техника - тогда можно обратиться в сервисный центр, т.к. почти на всю технику есть гарантийное обслуживание (исключение ТМ Rainbow).

Проверка товара при получении

При получении товара, проверьте его на предмет явных дефектов (брак, деформация) и комплектность.  Если во время осмотра вы выявили повреждения или неполную комплектацию товара, необходимо составить Акт в службе доставки и сообщить нам по одному из телефонов на сайте.

Если Акт не будет составлен, то претензии по качеству товара и комплектации не принимаются. 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner