Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаПретензії по бою, браку приймаємо у разі складання акту огляду на відділенні Нової пошти разом з працівником або при прийманні у кур'єра безпосередньо на момент отримання посилки. Відправлення післяплатою після оплати 10% від суми замовлення (але не менше 100 грн). Якщо Ви замовляєте крихке – ознайомтеся з умовами транспортування та допакування на сайті компанії перевізника – https://novaposhta.ua або скористайтесь послугами пакування нашого складу, сплачується окремо. Телефон гарячої лінії Нової пошти - 0800500609.
- Магазини RozetkaДля транспортування крихкого товару потрібна обов'язкове додаткове пакування в залежності від замовлення. Сплачується окремо.
- УкрпоштаУкрпоштою відправляємо тільки по повній передплаті (Обов'язкове додаткове пакування крихкого товару у нас на складі, вартість в залежності від замовлення). При замовленні з промоплатою сплачується окремо. Відповідальність за транспортування не несемо.
- Доставка Укрпоштою (по повній оплаті на карту + упаковка)Після 100% передоплати,за можете оплатити доставку при отриманні, якщо ми оплачуємо при відправленні - мінімальна вартість доставки Укрпоштою - 45 грн ( у зв'язку з подорожчанням на Укрпошті). Магазин не несе відповідальність за збереження товару при транспортуванні службою доставки!!!!! Відповідальність за бій посуду при відправці цієї транспортною компанією лягати на покупця.
Способи оплати
- Пром-оплатаДля транспортування може знадобитися пакування, залежно від обраного Вами товару. Розраховується окремо, Новою поштою або нашим менеджером, якщо упаковка буде нашого складу або замовлення на укрпошту.
- ПісляплатаЗ частковою передоплатою на картку 10% (але не менше ніж 200 грн).
- Оплата на рахунок
- Оплата на картку Монобанку.
- Доставка в магазини RozetkaДля транспортування крихкого товару потрібна обов'язкове додаткове пакування в залежності від замовлення. Сплачується окремо.
- Післяплата (тільки з частковою передоплатою)Тільки компанією " Нова пошта з частковою передплатою на карту 10% (але не менше 250 грн).
- Оплата на карту Monobank 4035 2000 4119 6467 ФОП Сичов Олександр Васильович
Гарантія:
Термін ремонту складає 14 днів. За потреби більш тривалого ремонту до 90 днів, інформація про це повідомляється.
Проблеми, що не підпадають під гарантійне обслуговування:
1. Викликані фізичним втручанням у товар (електроніка).
2. Внаслідок фізичного ушкодження.
4. Внаслідок неправильного використання товару.
5. Внаслідок потрапляння у товар сторонніх предметів, рідин, комах.
6. Блоки живлення, акумулятори та інші дрібні аксесуари.
Доставка товару на гарантію здійснюється з допомогою покупця.
ВАЖЛИВО! Товар відправлений Укрпоштою поверненню та обміну не підлягає, т.к. дана трансп. компанія дуже якісно переміщає вантажі, а разі бою не виплачує компенсацію. Т.о. вибираючи цю транспортну компанію Ви берете на себе відповідальність за цілісність і збереження вантажу
У зв'язку з нестабільним курсом долара закупівлі щоразу приходять з новими цінами - всі ціни краще уточнити у менеджера.
Післяплата можливий тільки після часткової предолплаты ― 10% від суми замовлення (але не менше 100 грн).
Звертаємо вашу увагу, що при 100% передоплаті, ви при отриманні товару на "Новій пошті" оплачуєте послугу тільки доставка (зазвичай вона варіюється в залежності від дальності відправлення) Вам немає необхідності оплачувати за повернення грошей в даному випадку (а це 2% від суми + 30 грн за оформлення відправлення грошей назад). Оплачуючи товар по передоплаті, Ви економите свої гроші на доставці товару.
Ще важливий момент, для тих, хто замовляє післяплатою, товар зберігається на пошті 5 робочих днів, після 5-го дня товар повертаємо назад і аванс йде на перевезення товару туди і назад.
Якщо ви хочете доставку Укрпоштою, або Ваше замовлення будь-яким іншим перевізником до 250 грн, то ці замовлення отправляються після 100% передоплати.
Якщо Ви замовили товар на бронь і не сплатили протягом 3 діб, то в разі його подорожчання, він автоматично перераховується за новою ціною(це не поширюється на випадки, коли затримка відбувається з нашої вини).
УВАГА!!!! Хочемо заздалегідь попередити, багато товари вимагають або упаковку або доупаковку, особливо це стосується келихів, тарілок і крихкого, більш детальну інформацію можна дізнатися у менеджера. Наша компанія надає упаковку та доупаковку, але це платні послуги та їх вартість можна дізнатися у менеджера.
Всі посилки надіслані будь-якої транспортної компанією не залежно від форми оплати повинні бути оглянуті на відділення даної транспортної компанії та складено акт огляду щоб ми змогли компенсувати або замінити шлюб.
На багато позиції діє оптова ціна — вона вказана в опис товару та її можна дізнатися, натиснувши на «Показати гуртові ціни».
Якщо товар стоїть у статусі «Немає наявності» — це не означає, що його взагалі немає, він може не бути тимчасово, дізнавайтеся точної наявності під час дзвінкування або за засобами смс і листів.
У графі «Пристрана виробник» вказана країна, де був заснований бренд і є офіс представництва, а ось відбувається товар може в інших країнах, в одного бренда їх може бути до 4-5.
Одержуючи товар на відділення компанії, перевізника обов'язково оглядатися його з представником цієї компанії, у цьому разі ми гарантуємо заміну не якісного товару за свій рахунок. Якщо це побутова техніка — тоді можна звернутися в сервісний центр, тому що майже на всю техніку є гарантійне обслуговування (виключення ТМ Rainbow).
Перевірка товару під час отримання
У разі отримання товару перевірте його на предмет явних дефектів (брак, деформація) і комплектність. Якщо під час огляду ви виявили пошкодження або неповну комплектацію товару, необхідно скласти Ак у службі доставки та повідомити нам по одному з телефонів на сайті.
Якщо Ак не складеться, то претензії за якістю товару та комплектації не приймаються.